Piagam Pelanggan

Bahagian Pendidikan Kesihatan berjanji akan melayan semua pelanggan yang ingin mendapatkan perkhidmatan pendidikan kesihatan dengan baik, mesra, bertimbang rasa, hormat dan ikhlas. Janji kami ialah:

  • Memastikan setiap permohonan perkhidmatan promosi kesihatan dipenuhi.
  • Memastikan setiap permohonan bahan pendidikan kesihatan dipenuhi.
  • Mengkaji dan memberi ulasan kepada setiap cadangan projek pendidikan kesihatan yang dirujuk ke bahagian ini dalam tempoh dua minggu.


Laporan status pencapaian piagam pelanggan Bahagian Pendidikan Kesihatan (Januari - Mac 2014)

Bil.
Indikator
Sasaran
Mencapai Sasaran
Tidak Mencapai Sasaran
Jumlah Perkhidmatan
Bilangan
%
Bilangan
%
 
1.
Memastikan setiap permohonan perkhidmatan promosi kesihatan dipenuhi
100%
40
100%
0
0%
40
2.
Memastikan setiap permohonan bahan pendidikan kesihatan dipenuhi
100%
144
100%
0
0%
144
3.
Mengkaji dan memberi ulasan kepada setiap cadangan projek pendidikan kesihatan yang dirujuk ke bahagian ini dalam tempoh dua minggu
100%
7
100%
0
0%
7

Cetak Emel

Bahagian Pendidikan Kesihatan
Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 1-3, Blok E10, Kompleks E,
Kompleks Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya, Malaysia.


Tel : +603 88834500 Faks : +603-88886262 Emel : infosihat@moh.gov.my

media facebook media instagram media twitter rss media youtube rss